zondag 21 april 2013

Bloemen, slakken, muziek en andere.

Mauro bracht zijn loopfiets mee en Wassim toonde zijn kunsten op zijn step.We vonden een leuk liedje met de fietsbewegingen.
 
Veel bloemetjes op de kledij van de meisjes en henna op de handen van Malak en Dounia zorgden voor lentegevoel in de klas zelfs met wat slakken uit de tuin.
 
Amira vond dat het regeninstrument hetzelfde geluid maakte van de douche in het zwembad.
Riadh zong het liedje van de trein. We deden nog eens aan schrijfdans met verf en scheerschuim.
 
Kaan bracht zijn knuffel mee. We speelden het liedje 'Clowntje met je rode neus'.
Daoud had een fluitje in zijn ijsje. We vergeleken het geluid met de blokfluit van Kyria.
 
Kroko vertelde zijn verhaal van op de boerderij en leerde onze namen tikken met instrumenten.
 
De kindjes van Heide bakten cupcakes voor ons. Heide was jarig geweest ! Proficiat !
 
 
 
 
 

Liedje van de week :

Ik fiets met mijn fiets.
Ik bel met mijn bel.
Ik trap met mijn trappers.
Kijk eens hoe snel !
Ik fiets.
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten